Massage 2016-10-17T13:21:30+00:00

MASSAGE

Massage hos KiropraktorHuset Slagelse
Kiropraktorhuset i Slagelse tilbyder massage, der virker ved at gennemarbejde hver eneste muskel fra dens udspring til dens tilhæftning. Denne grundige bearbejdning, af musklerne medfører øget blodgennemstrømning i det masserede område. Derved stimuleres kredsløbet, og endorfin (kroppens naturlig morfin) udskilles for dermed at nedsætte smerten. Massagen virker smertelindrende på ømme og overbelastede muskler. Kroppens udskilning af affaldsstoffer øges, hvilket medfører større bevægelighed.

Massage er effektiv hvis du lider af:
Infiltrationer (myoser)
Ubalance i led og muskler
Stivhed i nakke og ryg, skulder/arm, ryg – og lændesmerter
Hovedpine og migræne
Symptomer afledt af dårlige arbejdsstillinger, statisk arbejde m.m.
Sportsskader
Iskiassmerter
Trætte og ømme muskler

Massage kan kombines med akupunktur, og kan være et effektivt supplement til din kiropraktiske behandling. Mandag er massør Heeli Ingemann fra 14-18 og torsdagKarsten Krygermeier 14-18. Vi har i klinikken et godt samarbejde og kommunikation mellem kiropraktor og massør, hvilket betyder, at kiropraktoren, som har undersøgt dig, snakker med massøren om dine problemområder. Derfor kan du altid være sikker på, at du får den helt rigtige behandling for netop dit problem. Massøren tilpasser sig det enkelte menneske, og sammensætter behandlingen i forhold til klientens fysiske og psykiske tilstand. I Kiropraktorhuset tilsigter vi at kigge helhedsorienteret på kroppen, dvs. at vi ikke blot behandler symptomatisk, men finder og behandler ubalancerne i kroppen, og forholder os til evt. årsager og sygdomme.

Modtages massage som en selvstændig behandling ydes der ikke tilskud fra den offentlige sygesikring.
Ved udeblivelse eller sent afbud opkræves udeblivelseshonorar på kr. 226,-